Rosa läppar är råläckert!

Rosa är en av mina favoritfärger, och på läppar en självklarhet.
Jag kommer nu att visa er den färgen jag har, och samtidigt visa att färgen inte alls blir så färgstark och inte ser påmålad ut när läkningstiden är över!


Fuchsia heter den, och finns bara hos oss. Vi använder oss enbart av färger från amiea.
Visst är färgen läcker? Ofta får jag kommentarer om att nej, så starka färger vill man inte ha jämt, och så är det ju! Tanken med permanent make up är att det ska se naturligt ut. Det vi gör är att vi framhäver dina egna former och linjer, och kan också korrigera för att skapa symmetri.
Så det du ser på bilden här är inget varigt resultat, färgen reduceras med 40-60% i löpet av dom 10 första dagarna efter behandling!




Färgen fuchsia efter 1 behandling. Vackert, eller hur?

Om du är nyfiken på permanent make up och bor i mälardalen, Eskilstuna eller Göteborgstrakten så kontaktar du vår linergist Sandra på [email protected] för en konsultation.
Hon håller även i föreläsningar och workshops i ämnet.

Om du är intresserad av att utbilda dig som linergist kontaktar du Solvår, som är huvudlärare och utbilningsansvarig. Henne når du på [email protected]

Vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0