Allt för hälsan mässan avklarad

Nu har man landat efter en hektisk men ack så rolig helg.
Jag och Sandra var på plats och demonstrerade permanent make up (PMU) jag pratade och hon tatuerade - a perfect match! Då fick Sandra jobba ostört och jag kunde svara på alla nyfikna människors frågor.



Här är Sandra i montern som vi delade med vår samarbetspartner Laneche.


Vi lottade ut en eyelinerpigmentering till ett värde av 3.900 kr på våran facebooksida, och här förbereder sig Sandra för att ta emot den lyckliga vinnaren!


Glöm inte att det kommer fler tävlingar! Gå in och "gilla" SOL Permanent Make Up/Sverige för att ta del av kommande tävlingar och workshops.


Såhär såg vår klient ut före pigmentering.



Montern fylldes snabbt av intresserade människor, och jag pratade konstant i över 1 h för att kunna besvara alla frågor. Fantastiskt roligt!




Och såhär ser hon efter behandling! Området är något svullet, men detta försvinner efter ett par timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0