Fuchsia- MIN läppfärg

De flesta bilderna jag bloggar är på läppar direkt efter behandling, och då kan det se påmålat ut, nästan som ett läppstift, och det ger en missvisade bild till er läsare.
Som jag skriver i varje inlägg så reduceras färgen vid kosmetisk tatuering/pigmentering med hela 40-60% i löpet av 10 dagar.
För att visa er hur resultaten blir efter läkningstiden, så tänkte jag blogga om mina egna läppar.

Såhär ser mina läppar ut utan kosmetisk pigmentering/tatuering.
Nästan lite blåaktig underton, ser ni det?



Min läppfärg heter Fuchsia, och såhär såg mina läppar ut direkt efter behandling.

Jag bara äälskar den här färgen!! Visst är den vacker?
Men som sagt, färgen reduceras avsevärt inom 10 dagar, och får då ett mer naturligt utseende, även om jag skulle kunna tänka mig att ha den här "läppstiftsvarianten" twentyfour seven!

Vi människor är skeva och ojämna i ansiktet, så även på läpparna, så här har Solvår rättat upp det och även fixat amourbågen, så allt är symmetriskt och fint.
Att vara perfektionist är ett måste i detta yrke!



Såhär ser mina läppar ut efter 2 behandlingar.
Här har jag lagt på ett blankt lipgloss för att maximera effekten.

Kommentarer
Postat av: stephanie

ÅHHH VAD JAG ÄLSKAR DIN BLOGG!!! lixoom vah med i veckans blogg!:DDD

2010-09-29 @ 19:52:50
URL: http://stephanieverdin.bloggplatsen.se
Postat av: Rebecca

snygg tjej !!

2010-11-07 @ 17:21:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0