Workshop i Stockholm!

I helgen var jag och Solvår i Stockholm och höll föredrag om Permanent Make Up.
Här sitter vi på vårat hotell Radisson Blu Viking och tar en smoothie och lägger planer för Sverige
Vi huserade på Ellipse-Klinikken i Stockholm, och här demonstrerar jag en av våra färger från amiea , och poängterar hur viktigt det är med korrekt färgval.
En av kursdeltagarna fick en gratis eyelinerbehandling av Solvår till ett värde av 4.000 kr, så det lönar sig att komma på workshop hos oss! =)
Solvår brinner verkligen för sitt yrke, och här förklarar hon om det för ivriga lyssnare.
Och här är resultatet av Solvårs eyeliner,  och en väldigt nöjd kursdeltagare.
Vill du också få en gratis eyeliner?
Enkelt! Delta i min jultävling, så kanske det är just du som får en extra julklapp under granen i år!

1. Tipsa alla dina tjejkompisar om att adda mig på Facebook. Anne Permanent Makeup
2. Skriv i ett mail till mig med orden " Uppdag utfört" och hur många vänner du har bjudit in.
3. Vi drar EN lycklig vinnare i deceber som får en gratis behandling av  tatuering/pigmentering av eyeliner till ett värde av 4.000 kr!
Åldersgräns 18 år.
Ett stort tack till er som deltog i workshopen, och till Catharina Liljekvist På Ellipse Klinikken i Stockholm!

Vecka 7 2011 kommer vi att hålla grundkurs i Permanent Make Up i Stockholm.
Är du intresserad av att utbilda dig till Linergist och få ett nytt spännande yrke?
Kontakta då mig på [email protected]
Vi firar att vi har öppnat Sol Permanent Make Up i Sverige, och har då ett specialpris på denna kurs i februari!
Men skynda fynda, endast 2 platser kvar!



Kommentarer
Postat av: » cαisααn∂єrssoɴ

Riktigt intressant blogg du har! :)

2010-11-06 @ 19:15:34
URL: http://caisaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0