Jag föll själv för frestelsen

Japp, när man ser de otroliga resultaten på kunderna så är det lätt att falla för frestelsen själv!
Så i onsdags la jag mig under nålen ännu en gång, denna gången för att få pigmenterad eyeliner.


Här är mitt öga före behandling


Här har Solvår pigmenterat in eyeliner på övre ögonlock



Och här är resultatet, direkt efter behandling! Vad tycks?
Jag är i alla fall supernöjd!
Inga av Solvårs bilder är photoshoppade, så här ser ni vad liten irritation/påfrestning det är för huden. Nemo problemo, I say!

Kommentarer
Postat av: ...

Har du även gjort ögonbryn tidigare eller är dom mörka av naturen?

2010-11-16 @ 19:33:23
Postat av: Anne

Mina ögonbryn är naturligt mörka, har bara gjort dom lite mer symmetriska, då jag som så många andra har varit för ivrig med pincetten i unga dar =)

2010-11-19 @ 19:44:11
URL: http://solpermanentmakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0